حلقه صالحین شهر سه قلعه  گروه شهید کفشی

حلقه صالحین شهر سه قلعه گروه شهید کفشی

این وبلاک تمامی فعالیتهای حلقه رامنعکس می کند
حلقه صالحین شهر سه قلعه  گروه شهید کفشی

حلقه صالحین شهر سه قلعه گروه شهید کفشی

این وبلاک تمامی فعالیتهای حلقه رامنعکس می کند

برجام به نفع ایران است یا طرف مقابل

داوود گودرزی عصر پنجشنبه در دوره تربیتی صالحین ویژه دختران دانشجوی بسیجی در مشهد افزود: 36 سال است که نظام سلطه به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است اما نه تنها موفق نشده است بلکه امروز رئیس جمهوری آمریکا به صراحت اعتراف می کند که توان مقابله با ایران را ندارد.
وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران متشکل از افرادی امین، دیندار، شجاع و غیور است اظهار کرد: البته به طرف غربی کاملا بی اعتماد هستیم.
گودرزی گفت: پذیرش یا عدم پذیرش جمع بندی مذاکرات هسته ای بر معادلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور تاثیر می گذارد و دانشجویان بسیجی باید در بررسی متن برجام به دنبال کشف فرصتها باشند.
گودرزی همچنین بر ایجاد نهضت اخلاقی در دانشگاه ها تاکید کرد و افزود: نهضت اخلاقی حلقه گمشده دانشگاه هاست.
وی با بیان اینکه این نهضت و تحول را باید از خود آغاز و سپس در دیگران توسعه دهیم اظهار کرد: باید روح انقلاب در دانشگاه ها به جوشش درآید و مطالبه گری آرمانهای انقلاب نهادینه شود.
وی ترویج استفاده از کالا و تولیدات داخلی را از رسالتهای بسیج دانشجویی دانست و افزود: هر دانشجوی بسیجی باید برای حفظ آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی به نیروی طراز اول انقلاب تبدیل شود.
دوره تربیتی حلقه های صالحین از 13 مرداد ماه به مدت یک هفته با حضور دختران دانشجوی بسیجی در مشهد در حال برگزاری است.

جلسه صالحین روز یکشنبه 22/6/94

باسلام خدمت اعضای محترم حلقه پیش کسوتان شهید کفشی سه قلعه  جلسه صالحین امشب  بعد از نماز جماعت با سخنرانی امام جمعه محترم جناب حاج آقای زمانی در محل مسجد جامع بر گزار خواهد شد لذا از شما خوبان دعوت بعمل می آید در این جلسه معنوی اخلاقی شرکت فرمایید . شر کت شما عزیزان باعث دلگرمی و افتخار است.

غلامرضا نبی زاده